سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش ASP.NET MVC بوسیله کد نویسی Visual C# 2010

ارسال شده توسط مرتضی حیدری در 89/7/17:: 2:22 عصر
آموزش ASP.NET MVC بوسیله کد نویسی Visual C# 2010

آموزش ASP.NET MVC بوسیله کد نویسی Visual C# 2010

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

ASP.NET MVC فریم ورکی برای تولید Web Application هاست که از الگوی MVC استفاده می کند ، اگر بخواهیم به بیان ساده MVC را تعریف کنیم باید گفت چیزی شبیه به مدل برنامه نویسی سه لایه است ( البته با بهبود های بسیار مفید ) . MVC مخفف کلمات Model , View , Controller است .
Model : مدل وظیفه دسترسی به داده ها و پیاده سازی موجودیت و منطق را بر عهده دارد ، مدل وظیفه Map کردن جداول دیتابیس به کلاس های شی گرا و بر عکس را بر عهده دارد .
View : ارتباط با کاربر ، بر عهده View است .
Controller : فضای خالی میان Model و View را Controller را پر می کند ، چرا که View و Model ارتباطی با یکدیگر ندارند ، Controller ها درخواست ها را از شما دریافت اعمال لازم را بر روی Model انجام داده نتیجه خام را گرفته و در اختیار View برای تصمیم گیری در مورد چگونگی نمایش آن ها به کاربر قرار می دهد .
با تهیه و دنبال کردن این مجموعه آموزش می توانید به خوبی براین نوع طراحی مسلط شوید ، این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی AppDev است که در قالب 1 حلقه DVD به همراه کدهای نوشته شده توسط مدرس مجموعه در طول دروس در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .



در ادامه با برخی ازسرفصل های درسی این مجموعه آموزش ASP.NET آشنا می شویم:
مقدمه ای بر ASP.NET MVC :
The Model-View-Controller Pattern
آشنایی با تفاوت های میان برنامه های MVC و برنامه های Web Form
آموزش ساخت یک برنامه ساده MVC
آموزش کارکردن با Controller ها و Action ها :
آموزش استفاده از یک Controller برای مدیریت برنامه کاربردی
آموزش در رابطه با Controller Actions
آموزش بازگرداندن نتایج Action
آموزش ساخت مدل های MVC :
آموزش در رابطه با داده ها و قوانین تجاری در برنامه های MVC
آموزش ساخت یک Entity Framework Model
آموزش در رابطه با Data Validation and Data Annotations
آموزش استفاده از MVC View ها :
آموزش کاربرد View ها در ASP.NET MVC
آموزش ساخت View ها
آموزش افزودن محتوا به یک View

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی ساده و روان
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه DVD به همراه کد های نوشته شده توسط مدرس مجموعه در طول دروس
مدت زمان آموزش بیش از 4 ساعت !
محصول موسسه آموزشی AppDev

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 5,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش ASP.NET MVC بوسیله کد نویسی Visual C# 2010، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش ASP.NET MVC بوسیله کد نویسی Visual C# 2010


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

پکیج آموزش MCITP Windows Server 2008 Server admin کمپانی TrainSi

ارسال شده توسط مرتضی حیدری در 89/7/13:: 10:17 صبح
پکیج آموزش MCITP Windows Server 2008 Server admin کمپانی TrainSignal

پکیج آموزش MCITP Windows Server 2008 Server admin  کمپانی TrainSignal

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

پکیج آموزش MCITP Windows Server 2008 کمپانی TrainSignal
جهان در حال تغییر و دگرگونی بسیار سریع است ، همه روزه دانشمندان دست به اکتشافات جدید و تولید فزاینده دانش می زنند . محاسبات علمی و تجاری پیچیده تر و رقابت میان شرکت ها و کشورها تنگاتنگ تر می گردند .

ارائه شده در قالب 7 حلقه DVD

ثبت اطلاعات در عرصه های درمانی ، اقتصادی ، سیاسی ، علمی و غیره از سال ها پیش آغاز شده و هم اکنون حجم این داده ها بسیار زیاد شده . به طور مثال بر طبق پیش بینی ها از آغاز هزاره سوم هر 20 سال حجم دانش بشر تقریبا 2 برابر خواهد شد و حقیقتا ایجاد گزارشات راهبردی از انواع داده ها سال هاست که از توان انسان خارج و به سامانه های نرم افزاری هوشمند سپرده شده است .
به دلایل متعدد که بارها از طریق رسانه ها ذکر شده اند نیاز به ارتباط بین انسان ها سبب شکل گیری شبکه های ارتباطی گشته اند . موضوع به همین جا ختم نمی شود نهاد های تولید کننده و مصرف کنندگان داده نیز نیاز به ارتباطات گسترده در میان خود دارند زیرا به عنوان مثال سیستم درمانی یکپارچه باید برای هر بیمار ، هر پزشک ، هر داروخانه و بنگاه های مرتبط با سلامت پرونده الکترونیکی مبتنی بر داده های آن موجودیت تشکیل دهد و این داده ها باید به قدری جامع باشند که بالفرض تمام اطلاعات سلامت بیمار و کلیه فعالیت های او در سیستم سلامت به قدری دقیق باشند که پزشک با استناد به آن ها بر روی جان بیمار تصمیم گیری کند .
مثالی که در بالا ذکر شد امری نیست که در آینده اتفاق افتد بلکه هم اکنون در کشورهای توسعه یافته به مدد شبکه های کامپیوتری در گستره ای به وسعت آن کشورها اتفاق افتاده . بنابراین نیاز به شبکه های کامپیوتری امری اجتناب ناپذیر است ، و وقتی که از آن ها استفاده می کنیم نیاز به امنیت داده ها ، قابلیت کار در شرایط گوناگون ، کارایی و پاسخ دهی بالا ، سرعت و ده ها موضوع دیگر اهمیت پیدا می کنند که یکی از مهم ترین آن ها تطبیق با نیاز هاست .
تطبیق با نیاز ها موضوعی است که سبب شکل گیری تکنولوژی ها ، سخت افزارها و نسخه های سیستم عامل سروری جدید است و البته تربیت نیروی متخصص برای کار با این سرویس ها ، و حقیقتا تربیت نیروی متخصص ازاهم این پارامترهاست در جدیدترین اقدام برای ساده سازی روند آموزش جدیدترین نسل از مدارک شبکه مایکروسافت موسوم به MCITP Windows Server 2008 اقدام به ارائه پکیج آموزشی MCITP Windows Server 2008 موسسه آموزشی Train Signal نمودیم که می توانید در ادامه با ویژگی های آن آشنا شوید .

ارائه شده در قالب 7 حلقه DVD

1 - آموزش Windows Server 2008 Active Directory Exam 70-640
آموزش اکتیو دایرکتوری ویندوز سرور 2008 که با آموختن مطالبی همچون آموزش Active Directory ، آموزش Name Resolution ، آموزش Users And Groups ، آموزش RODC و یا Read-Only Domain Controller و مطالبی بیشتر از این ها که تشکیل دهنده آزمون 70-640 MCITP 2008 می باشند شما را برای شرکت در این آزمون و یا به روز رسانی اطلاعاتتان یاری می کند .
لازم به ذکر است که این آموزش محصول کمپانی Train Signal می باشد که در سطح جهان شناخته شده است و به عنوان معتبرترین موسسه آموزش شبکه در جهان می باشد .
این مجموعه آموزش کم نظیر Active Directory در قالب آموزش مالتی مدیا به مدت زمان بیش از 20 ساعت بر روی 3 حلقه DVD عرضه گشته است ،

2 - آموزش Exam 70-642 : Windows Server 2008 Network Infrastructure
آموزش زیر ساخت های شبکه در ویندوز سرور 2008 به منظور یادگیری مطالب موجود در آزمون 70-642 MCTS Exam و همچنین مطالبی از قبیل DNS ، امنیت شبکه در سرور 2008 ، Remote Access و ده ها مطلب دیگر در آموزش مالتی مدیا به مدت زمان 14 ساعت محصول کمپانی آموزشی Train Signal به همراه آموزش TCP/IP و اصول شبکه سازی ، در مجموع در قالب 2 حلقه DVD

3 - آموزش Exam : 70-646 : Windows Server 2008, Server Administrator
آموزش دانش لازم جهت کسب آمادگی برای آزمون 646-70 : Windows Server 2008, Server Administrator شرکت مایکروسافت در آموزش مالتی مدیا به مدت زمان 15 ساعت و 45 دقیقه ارائه شده بر روی 2 حلقه DVD


مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
محصول موسسه آموزشی Train Signal
ارائه شده بر روی 7 حلقه DVD
ارائه شده به فرمت های قابل اجرا در کامپیوتر و قابل اجرا در گوشی های موبایلی که فایل های M4v را پخش می کنند و همچنین دستگاههای iPod

به همراه فایلهای PDF

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 25,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید پکیج آموزش MCITP Windows Server 2008 Server admin کمپانی TrainSignal، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج آموزش MCITP Windows Server 2008 Server admin  کمپانی TrainSignal


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پکیج آموزش جامع دوره مهندسی شبکه مایکروسافت MCSE

ارسال شده توسط مرتضی حیدری در 89/7/13:: 10:15 صبح
پکیج آموزش جامع دوره مهندسی شبکه مایکروسافت MCSE

پکیج آموزش جامع دوره مهندسی شبکه مایکروسافت MCSE

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

پکیج آموزش جامع دوره مهندسی شبکه مایکروسافت MCSE
در سالهای اخیر در کشور ما اشتیاق به اخذ مدرک مهندسی شبکه مایکروسافت موسوم به MCSE رشد فزاینده ای پیدا کرده است و در این راستا دوره ها و موسسات آموزشی زیادی شکل گرفته اند و عده کثیری نیز به مطالعه دوره ها و کتابهای استاندارد مایکروسافت پرداخته اند و ...
به صورت 2 حلقه DVD

در این راستا و با توجه به نیاز دانش پژوهان عرصه شبکه شرکت فرین شروع به گرد آوری بهترین آموزش ها از معتبرترین موسسات تولید محتوا و آموزش کرد و هم اکنون مفتخریم که یکی از بزرگترین آرشیو های آموزشهای شبکه کمپانی های معتبری همچون Test out را به سهولت هر چه تمامتر و در اسرع وقت با همکاری شرکت پست و شبکه بانکی سامان در اختیار عزیزان دوست دار علم شبکه برسانیم.
نکته در خور توجه در مورد این پکیج آموزش شبکه این است که دقیقا به منظور آماده سازی دانش پژوه برای موفقیت در آزمون MCSE مایکروسافت تهیه گشته و آموزش های آن به صورت کورس به کورس درست مانند یک کلاس درس ارائه می گردند ، به منظور تعمیق یادگیری مطالب شما در ابتدای هر مبحث با کلیاتی که باید بیاموزید آشنا می شوید سپس ویدیو هایی که توسط مدرسین مورد تایید مایکروسافت تهیه گشته اند را شاهد خواهید بود سپس در یک آزمون با نمونه سوالات MCSE شرکت می کنید و در نهایت در محیطی شبیه سازی شده ملزم به انجام برخی مباحث آموخته شده می شوید ( به عنوان مثال به طور مجازی در محیطی دقیقا مانند ویندوز 2003 سرور بر منوی Start کلیک کرده Manage server را انتخاب کرده و در آن اعمال لازم را انجام می دهید .) و این سبک آموزش برای تمامی Exam ها و تمامی زیر فصل ها تکرار می گردد.
پکیج خود آموز MCSE به آموزش کامل موارد زیر می پردازد ( هم آزمون های ضروری و هم آزمون های انتخابی ) :

Core Exams: Networking System (4 Exams Required) :
Exam 70–290: Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
Exam 70–291: Implementing, Managing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure
Exam 70-293: Planning and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure
Exam 70-294: Planning, Implementing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Active Directory Infrastructure
Core Exams: Client Operating System (1 Exam Required) :
Exam 70–270: Installing, Configuring, and Administering Microsoft Windows® XP Professional
Core Exams: Design (1 Exam Required) :
Exam 70-297 : Designing a Microsoft Windows Server 2003 Active Directory and Network Infrastructure
Elective Exams (1 Exam Required) :
Exam 70-228 : Installing, Configuring, and Administering Microsoft SQL Server™ 2000 Enterprise Edition

ضمنا لازم به ذکر است امکان خرید هریک از مباحث ارائه شده به صورت مجزا نیز وجود دارد
شایان ذکر است موسسه آموزشی Test out که شرکتی آمریکایی می باشد سازمانی قوی با امکاناتی وسیع بوده و از مجموعه های آموزشی آن برای آموزش کارمندان شرکت های که در زیر لیست شده اند استفاده می گردد :
موتورولا ، AMD و FBI و . . .

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان
دارای آموزش های دسته بندی شده
آموزشهای ویدیویی و Interactive
به صورت 2 حلقه DVD به همراه راهنمای فارسی نصب

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 11,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید پکیج آموزش جامع دوره مهندسی شبکه مایکروسافت MCSE ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج آموزش جامع دوره مهندسی شبکه مایکروسافت MCSE


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

آموزش آزمون Cisco CCSP Exam 642-513 HIPS

ارسال شده توسط مرتضی حیدری در 89/7/13:: 9:38 صبح
آموزش آزمون Cisco CCSP Exam 642-513 HIPS

آموزش آزمون Cisco CCSP Exam 642-513 HIPS

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

آموزش ایمن سازی شبکه در مقابل انواع حملات مخرب بوسیله Cisco Security Agent در آموزش ویدیویی ارائه شده بر روی 1 حلقه CD به مدت زمان 5 ساعت !

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
آشنایی کوتاه با این مجموعه آموزش از زبان مدرس مجموعه
آموزش در رابطه با Cisco Security Agent ( CSA )
آموزش پیکربندی و نصب CSA MC ( Cisco Security Agent Management Center )
آشنایی با Agent Kit ها و چگونگی ساده تر شدن روند ها بوسیله آن ها
آموزش پیکربندی گروه ها در CSA MC
آموزش مدیریت کامپیوترهای شبکه
آموزش پیکربندی سیاست ها
آموزش کار کردن با متغیرها ( Variables )
آموزش کار کردن با کلاس های برنامه های کاربردی
آموزش مدیریت قوانین و یا تعریف قوانین جدید بخش اول
آموزش مدیریت قوانین و یا تعریف قوانین جدید بخش دوم
آموزش مدیریت رخداد ها
آموزش ساخت گزارش ها
آموزش تحقیق در رابطه با Deploy نمودن برنامه ها و تهیه گزارش
آموزش تحقیق در رابطه با رفتار برنامه ها و تهیه گزارش

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی ساده و روان
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD
به مدت زمان 5 ساعت !

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 3,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش آزمون Cisco CCSP Exam 642-513 HIPS، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش آزمون Cisco CCSP Exam 642-513 HIPS


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.





بازدید امروز: 1 ، بازدید دیروز: 8 ، کل بازدیدها: 59506
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ
----------------------------------------------
payamonline+پیام آنلاین+پیام رایانه+سخت افزار+نرم افزار+هوشمصنوعی+معماری+کامپیوتر+اینترنت+شبکه+هک+امنیت+پسورد+مهندسی مایکروسافت+مهندسی شبکه+سیسکو+سیتریکس+کامپتیا+وب+مهندسی اینترنت+آموزش+کتاب الکترونیک+جزوه+دیجیتال
----------------------------------------------